CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sunday, May 24, 2009

Lesen...


Semalam, hari Sabtu, pagi-pagi lagi aku dah bertolak pergi ke Pusat Latihan Sekolah Memandu Gabungan Usaha Maju, Batu Kawan...Syukur pd Illahi...setelah aku melengkapkan kursus KPP dan lulus ujian memandu berkomputer dgn jayanya, skrng aku dlm proses nk dptn lesen L...mmg bersemangat tinggi masa tue...Hik..Hik...

MySpace

sebab dah lama x pegang motor...first time bawa motor masa 3 jam amali tue cuak dan tak biasa gak la rasanya...lagi satu aku jd cuak sebab ramai org tgh tengok aku bawa motor masa kat circuit tue...

MySpace

dah la masa tue tgh hari...matahari tegak atas kepala...Ya Allah, Tuhan saja yg tahu perasaan aku masa tue...lama jg la aku berlatih supaya dpt biasakan diri atas circuit tue...

alhamdulillah...pukul 3.30 petang latihan aku pun tamat...Yey..Yey...Boleh Balik... Aku akui mmg aku sgt letih dan penat hari tue.

Jauh di sudut hatiku, aku hanya mampu berdoa,
Ya Allah, mudahkanlah urusanku agar aku dapat menyempurnakan semua urusan utk mendapat lesen motor dan kereta dgn jayanya...AMIN

MySpace

2 comments:

Anonymous said...

nisha, chaiyok2!
ati2 d litar ye..ehehe~

nishacutie said...

terima ksh azie...
InsyaAllah...nisha akan bw dgn berhati2...
thanx for ur best support to me my dear best friend :)