CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, May 4, 2009

Journey Begin

The journey will begin now...

Wah, siapa sangka kini aku dah punya blog sendiri. Kalau dulu asyik tengok kwn2 punya blog, but now I have got one also :)

Sebelum buat blog ni, aku selalu terfikir "Best ke bila kita ada blog sendiri?"
"Apa fungsi blog sbnrnya?" Adakah blog hanya satu tempat untuk mencurahkan perasaan semata-mata. Alamak ! Bosanlah aku kalau macam tu. Jadi, aku pun mula menilai blog kwn2 yang aku rasakan agak best.

My Results: Blog ni selain boleh dibuat diari kehidupan, dapat jg digunakan utk mengasah skil penulisan. Mungkin ada antara kwn-kwnku yg tak tahu bahawa aku suka menulis. Kadang2 kalau rasa boring, sajak pun aku boleh hasilkan. He2...

OK...aku amat mengharapkan respons yg bernas dr kwn2 untuk baiki mutu penulisan dalam percubaanku yg pertama utk menulis blog...jgn segan2 utk komen ye :) TQ.


0 comments: